Miért a VS újságíróinak kell vállalni a felelősséget?

2016. április 25. 19:26

Jámbor András
Kettős Mérce
Szemét világ ez, ahol a felelősség nem Matolcsy György, nem Orbán Viktor, nem Polt Péter, nem Szemerey Tamás, Matolcsy unokatestvérének vállát nyomja, hanem azokét, akik csupán erkölcsösen akarnak élni ebben az országban, erkölcsösen akarják végezni munkájukat.

„Ma reggel óta nem a VS tulajdonosai adják vissza pénzt, nem ők nyilatkoznak, és nem is Matolcsy György, hanem az újságírók próbálják visszaállítani a becsületüket, amin nem is ők ejtettek foltot.

Újságírók ugranak bele a semmibe, biztos egzisztencia nélkül, hogy a morális tartásukat, a tisztességüket és becsületüket megőrizzék. Köztük többen olyanok is, akik ezt már egyszer, nem is olyan rég megtették az Origónál, amikor Lázár János szomorú volt.

Matolcsy György pedig közben 5 millióra emeli a fizetését ahelyett, hogy eltakarodna a fenébe. Pedig el kéne takarodnia, ahogy Lázárnak is el kellett volna, de úgy tűnik, ma Magyarországon ők nem tehetőek felelőssé újságok, munkahelyek tönkretételéért vagy korrupcióért. (...)

Szar, szemét világ ez, ahol a felelősség nem Matolcsy György, nem Orbán Viktor, nem Polt Péter, nem Szemerey Tamás, Matolcsy unokatestvérének vállát nyomja, hanem azokét, akik csupán erkölcsösen akarnak élni ebben az országban, erkölcsösen akarják végezni munkájukat.

És ők veszítenek munkahelyet, egzisztenciát. Nem kéne ezt hagynunk, hogy így folytatódjon tovább!”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 64 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Többet kellene olvasni és nemcsak a kettős mércét.

Matolcsy unokatestvérének nincs is köze a VS.hu kiadójához

Miután gyakorlatilag kiürült a szerkesztőség, érkezett egy cáfolat.

A VS.hu-nál tömeges felmondást váltott ki, hogy az MNB-nek a múlt héten nyilvánosságra kellett hoznia alapítványai költéseit, és kiderült, hogy kiadójuk is a támogatottak között volt. Ezt követően közleményt adott ki a VS.hu és az Origo kiadója.
Az elmúlt napokban megjelent híradásokban téves információk jelentek meg a New Wave Media Kft. és New Wave Production Kft., valamint a tulajdonában levő Origo és Vs.hu hírportálok tulajdonosi hátteréről. A híresztelésekkel szemben a tény az, hogy Szemerey Tamás eddig sem volt és jelenleg sem tulajdonosa, sem az említett két cégnek, sem a hozzájuk bármilyen formában kapcsolódó portáloknak. Ennek okán azon feltételezések is teljességgel megalapozatlanok, amelyek összefüggéseket láttatnak a rokoni kapcsolatok és a Magyar Nemzeti Bank alapítványai által a fenti cégeknek folyósított támogatások között.
Szemerey Tamás – mint korábban megírtuk – valóban csak csak áttételesen hozható összefüggésbe az MNB-alapítványok által támogatott kiadóval,
http://24.hu/belfold/2016/04/2..

Válaszok:
Nomine | 2016. április 25. 22:05

"Szemét világ ez, ahol a felelősség nem Matolcsy György, nem Orbán Viktor, nem Polt Péter, nem Szemerey Tamás, Matolcsy unokatestvérének vállát nyomja, hanem azokét, akik csupán erkölcsösen akarnak élni ebben az országban, erkölcsösen akarják végezni munkájukat. "

Jámbor, te légy az első!

Tökéletesen igazad van!

Mindössze lebuktak. Ezek abból élnek, hogy kikutatják, másnak miből van pénze.

A magukét ne tudták volna?

Mi van itt a felelősséggel?

Írtak valamit, ami nem igaz?
Már megszoktuk.

Ja! Az a hivatkozás, hogy "írja az Index".
Bravo!

Szerintem kaptak a HVG-től egy ajánlatot, ennyi.

1. Jámbor András , az "erkölcsös"...
2. Kiderült , egyszerűen nem tény az , amire a mostani balos hőzöngés és moralizálás épül...
3. Egyébként világos a most zajló cirkuszolás kampánycélja : ezek a folyamatos és harsogó mű-felháborodások már a 2018-as választásokra készítik elő a "hivatkozásokat" , s kívánják a polgárok agymosását elvégezni .
4. Egy dolgunk van : a józanság megőrzése , s a balos politikai kormányzati képtelenség szem előtt tartása .

"Szar, szemét világ ez, ahol a felelősség nem Matolcsy György, nem Orbán Viktor, nem Polt Péter, nem Szemerey Tamás, Matolcsy unokatestvérének vállát nyomja, hanem azokét, akik csupán erkölcsösen akarnak élni ebben az országban, erkölcsösen akarják végezni munkájukat."

Ha jól tudom, az mnb alapítványai munkát rendeltek, amiért fizettek, a munkát elvégezték és felvették a járandóságot érte. Ezért a munkáért nem várt el a támogató sem 180 fokos, sem semmilyen fokod fordulatot, mindegyik újságíró hangoztatta, hogy szabadon írtak le bármit. Tehát a saját erkölcsüknek megfelelően végezték a munkájukat.
Arra ki sem térek, hogy az unokatesó nem tulaj, mert azonnal megbukik az egész írás:-))))))
Ballib túllihegés az egész.

Az unokatestvér nem tulajdonos a vs-ben, az origo-ban, a cégcsoportban.
Az áttétel pont az a csúsztatás, gondolatgerjesztés, ami a média problémája.

Mára olyan, mintha lett volna a ballibeknél egy titkos megállapodás, miszerint nem fogadnak el semmilyen szerződést, ami pénzzel jár, hogy mondhassák, csak a szimpatizánsok kapnak ilyet.
Kiderült, hogy ballib is kap, annyira feldühödtek, hogy simán kicsinálnák a vs-t és az origot. Ezek már egymást falják fel.

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés