Felmondott az Origo főszerkesztő-helyettese is

2014. június 4. 16:37
A Lázár János utazásairól szóló cikkek szerzője, Pethő András is felmondott az Origonál – írja a 444. A Soma-díjas Pethő a lap főszerkesztő-helyettese volt. A Kreatív információi szerint a teljes Belföld rovat felmondott.

Az Origo főszerkesztőjének leváltása után felmondott Pethő András, a lap főszerkesztő-helyettese is – írja a 444. Pethő írta a Lázár János külföldi utazásairól szóló cikkeket, melyek miatt a hírek szerint Sáling Gergőnek mennie kellett.

Pethő nem ért egyet Sáling Gergő kirúgásával és nem látja biztosítottnak, hogy az eddigi szakmai munka folytatódni fog. A Soma-díjas újságíró 2002 óta dolgozott a lapnál. A Kreatív úgy tudja, hogy az Origo Belföld rovatának munkatársai is felmondtak.

Összesen 40 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

Kevés dologban értettem egyet Önnel, de ami most kezd kibontakozni, az aggasztja a gondolkodó jobboldaliakat is. Szegény Magyarország, fájdalmas, hogy ennyire silány politikai elitünk van. S engedje meg, hogy ezt jobb- és baloldalra egyaránt vonatkoztathassam.

Semmiben sem értettem eddig Önnel egyet, de azt mondom, hogy a Fidesz szégyene, hogy egy ilyen embert, mint a Lázár, egyre magasabbra emel.

Egy hat osztályos, tisztességes paraszt embert többre becsülök nála. Jobboldaliként.

Ez pedig "300 milliárd forint értékű stratégiai megállapodásnak a felügyelete is, amit a Deutsche Telekommal kötött a kormány, és az a lényege, hogy széles sávú internetet akarnak biztosítani mindenhol az országban." a Deutsche Telekom magyarországi leányvállalatának a közlését támasztja alá, mely szerint a váltás az internet és vebes felület fejlesztése miatt történik.

Az elmúlt években ebben a tevékenységben az összes többi média cégeket megelőzve lényeges bevétel és eredmény növekedést értek el, mig a másik területen évek óta veszteség van.

Sáling Gergő is úgy került a posztra, hogy előtte Gazda Albert munkaviszonya közös megegyezéssel megszűnt.

Amennyiben pedig politikai okok játszanának közre, akkor először a cikk íróját küldenék el Pálmai L. Ákost aki egyben a főszerkesztő helyettes. Pálmai L. Ákos azonban felmondott és a hvg írja: "Közöltem Vaszily Miklóssal, hogy nem látok lehetőséget arra, hogy maradjak, mert nem értek egyet Sáling Gergő menesztésével és nem látom biztosítottnak, hogy az eddigi szakmai munka folytatódhat" – mondta a hvg.hu-nak Pethő, aki a négyszemközti beszélgetésről ezen kívül csak annyit árult el, hogy a vezérigazgató próbálta marasztalni.
http://hvg.hu/itthon/20140604_..

Amennyiben ebben a témában van politikai kavarás, akkor az nagy valószínűséggel a másik oldalon a balliberális médiánál van. Vajon ki pénzelheti?

fullosan teszek az origamira meg szindexre meg a 454-re

kit érdekel ki ott a főszerkesztő

NEKEM ugyanis ne a főszerkesztő mondja már meg kiröl mit gondoljak...

arra ott vagyok én, mert nem kell a beaállított véleményüket a fejembe sulykolni

független újságírás az origonál????
NA NE RÖHÖGTESSETEK MÁR!!!!

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában