120 millió forint gyűlt össze a Katolikus Karitász javára

2013. december 16. 14:45
Sikeresen zárult a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) Jónak lenni jó! kampánya, ami novemberben indult: vasárnapig több mint 119 millió forintot sikerült összegyűjteni a Katolikus Karitász javára.

Óriási élmény volt részt venni ebben a jótékonysági kampányban - hangsúlyozta Szabó László Zsolt, az MTVA megbízott vezérigazgatója vasárnap este a közmédia műsorában. Hozzátette: a Katolikus Karitász tevékenységét továbbra is nyomon követik majd a közmédia különböző műsoraiban.

 
Mádl Dalma, a Katolikus Karitász jószolgálati nagykövete elmondta: a tárgyi segítés mellett a jó szó, a rászorulók meghallgatása a leglényegesebb. Mádl Dalma a Karitász munkájának támogatására felajánlott egy hollóházi porcelánból készült hegedűt, amelyet licitre bocsátottak a műsorban.
 
Erdő Péter bíboros, prímás, esztergom-budapesti érsek arról tájékoztatta a közmédia nézőit, hogy a Katolikus Karitász Magyarországon három szinten működik: az országos szervezet a nemzetközi és országos katasztrófák esetén lép munkába, az egyházmegyei szervezet munkatársai az állandó és tartós szociális karitatív munkákat végzik, plébániai szinten pedig a helyi problémákkal foglalkoznak.
 
A Jónak lenni jó! kampány keretében számos neves sportoló, művész ajánlotta fel személyes tárgyait, hogy az azokból befolyt pénzzel is a Katolikus Karitász munkáját támogassák. Gazdára talált például Kaszás Géza nyerge, Szilágyi Áron olimpiai kardvívó dedikált kardja, Csepregi Éva kalapja, Kiki mikrofonja, Huszárik Kata Az angyal eljövetele című kőszobra, Fa Nándor speciális kötél-csigája, Buzánszky Jenő által dedikált futball labda, a Hölvényi György államtitkár által felajánlott, Vatikánból származó emlékérem, Erdei Zsolt bokszkesztyűje valamint Ocskay Gábor jégkorongozó meze és lábszárvédője is.
 
Az MTVA vasárnap egész napos műsorfolyamban mutatta be a Katolikus Karitász működését, szervezetét, támogatottjait és önkénteseit riportokkal, budapesti és vidéki élő kapcsolásokkal, kisfilmekkel és stúdióbeszélgetésekkel. A közmédia tavaly rendezte meg először a Jónak lenni jó! kampányt, akkor 92,6 millió forint adomány gyűlt össze a Böjte Csaba vezette Dévai Szent Ferenc Alapítvány javára.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés


Ajánljuk még a témában