Újabb pofont kaphat az elszámoltathatóság

2012. augusztus 7. 15:14

Bátorfy Attila
Kreatív Online
Semmilyen törvény nem fogja kötelezni az államot, hogy a kommunikációs költéseiről számot adjon.

„Most hagyjuk is, hogy vannak olyan állami vállalatok, amelyeknek semmi szükségük nem lenne reklámkampányra, tehát költésük önmagában is közpénzpazarlás. Induljunk ki abból, hogy a Transparency International szerint a magyar közbeszerzések 20-25 százalékkal eleve drágábbak, mint indokoltak lennének, ami azt jelenti, hogy ezen öt év alatt 8-10 milliárd forintnyi közpénz tűnhetett el, és ehhez tegyük hozzá a következő éveket is. Ennek a 8-10 milliárd forintnak a nyomát eddig is nehéz lett volna követni, korrupciót bizonyítani még nehezebb, viszont a Ptk. módosításával az utolsó esély is elszállhat.

Semmilyen törvény nem fogja kötelezni az államot, hogy a kommunikációs költéseiről számot adjon, ugyanis üzleti titokként fogja kezelni (ahogy eddig is megpróbálta számos esetben), slusszpoénként pedig, ha nagy nehezen mégis összejönne egy adatvédelmi kellemetlenkedés, akkor az újságírónak majd papírt kell szereznie arról, hogy van-e jártassága adatértelmezésben, médiatervezésben, kampánystratégiában és hályogkovácsolásban.”

Az eredeti, teljes írást itt olvashatja el.

Összesen 15 komment

Jelenleg csak a hozzászólások egy kis részét látja.
Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

A kommentek nem szerkesztett tartalmak, tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.

A Gyurcsányi-Bajnai féle társaság mikor adott számot a félrevezető akcióik költségeiről?
Vagy az elprivatizált vesztségeinkről?

Holott az nagyságrendekkel többet vett ki a zsebünkből.

Ráadásul e cikkírónak az az elszámoltatás nem is hiányzott.

Emblematikus jelenség.

"Induljunk ki abból, hogy a Transparency International szerint a magyar közbeszerzések 20-25 százalékkal eleve drágábbak, mint indokoltak lennének, ami azt jelenti, hogy ezen öt év alatt 8-10 milliárd forintnyi közpénz tűnhetett el, "


Valami 5 (öt) évről kalkulál tizen- Milliárd Forint elszámoltathatatlanságot Kreativ Úr?

Induljunk ki abból hogy a Transparency Internationalnak évente vannak jelentései
éshogy mostan 2012.-t írunk.Micsoda csoda tartott 2007-ig, azaz 5 évvel ezelőttig, hogy pont öt évvel szorozta fel a témában említett "kommunikációs kiadások" árazási és túlárazási adatbecsléseit Kreativ-online-os Úr?

(Megszólítását úgyértem hogy ő üzletiszférabeli kommunikációiparos; reklámszakmabeli piaci versenyző :)


JAWOHL ja különben igaza van hogy az állam továbbra is számoljon be a a kommunikációs költéseiről !! Lájk, ja, igen. Lájk :))

Hozzászóláshoz és a további kommentek megtekintéséhez lépjen be, vagy regisztráljon!

Bejelentkezés