Regisztráció | Elfelejtett jelszó | Felhasználó törlése

2012. szeptember 3. 09:43

Még egy elvilágiasodó Európában is van annyi átmentett keresztény etika, ami azt diktálja, hogy egy alattomos pszichopata gyilkos nem hős, és egy alvó embert baltával megölni nem kitüntetést érdemlő hőstett…

„Az örményekről beszélni kell,
mert csalódtunk. Csalódtunk abban a külpolitikában, amelyikre büszkék voltunk. Büszkék voltunk, amikor kiállt a külhoni magyar állampolgárainkért, és akkor is, amikor hősiesen állta azokat az ütéseket, amelyeket az álszent pénzvilág zúdított a gazdasági önrendelkezéséért küzdő Magyarországra. Most viszont szeretnénk azt hinni, hogy csupán naívak voltunk, amikor számításon kívül hagytuk, hogy »ezek hazudnak«, hogy ezek egy gyilkost nemzeti hősként tisztelnek.

Az örményekről beszélni kell,
mert ez innentől kezdve nem mokány, fekete hajú, kucsmás emberek kibékíthetetlen csetepatéjáról szól. Ez most már az alapértékekről szól, a keresztény Európáról szól: arról szól, akik vagyunk. Arról szól, hogy semmi közös pontunk nincs Turánnal, bármennyire is erőltetik a lobbik. Arról szól, hogy még egy elvilágiasodó Európában is van annyi átmentett keresztény etika, ami azt diktálja, hogy egy alattomos pszichopata gyilkos nem hős, és egy alvó embert baltával megölni nem kitüntetést érdemlő hőstett… ez az egész arról szól, hogy mi nem a muzulmán vagy sámánhitű ázsiai népek közösségébe tartozunk, hanem ahhoz a keresztény kultúrkörhöz, amelynek magányos és folyamatosan élethalál harcot vívó keleti bástyája az örmény nemzet.

Az örményekről már nem elég beszélni.

Ezért mi, kerdemek hitet teszünk az örmény nép mellett. Elítéljük azt a folyamatot, amelyik Ramil Sahib Safarov köztörvényes gyilkost a börtönből a díszpulpitusra emelte. Elítéljük azt az azeri kormányt, amelyik büszke kivagyisággal írja ki nemzetét a világ civilizált népeinek közösségéből. Azt gondoljuk, hogy a megbékélés útja a diplomáciai kapcsolatok újrafelvételével kezdődhet, melynek alapja a közös kultúrális gyökerek és a közös hit kell, hogy legyen.”

A bejegyzés trackback címe: http://kereszteny.mandiner.hu/trackback/4065


48 komment
Összes hozzászóló megjelenítése
A kommentek nem szerkesztett tartalmak,
tartalmuk a szerzőjük álláspontját tükrözi.
időrendben | fordított időrendben | értékelés szerint



Kedves örmények!

Talán azt is meg kellene érteni, hogy bármilyen undorító a gyilkos, de kiadása nemzetközi jog alapján történt.
Ez nem az örmények elleni cselekedet.

Válaszok:
==T== | 2012. szeptember 3. 15:33
Robinzon Kurzor | 2012. szeptember 3. 15:48

Na, még egy okos ember.

Az egész világpolitika, az egész világgazdaság tele van megkérdőjelezhető alkukkal, fű alatti, évekre titkosított megállapodásokkal, mert valakiknek az érdeke úgy kívánta.

A britek is kiadták a géprobbantó líbiait Kadhafinak, aztán az felett is napirendre tért a világ. Mint az felett is, hogy kiket is finanszírozott Európában a líbiai diktátor? Miért nyitottak titkos amerikai börtönt Lengyelországban, ahol bírósági itélet nélkül tartottak terrorizmussal vádolt arabokat?

Akárhogyan is történt, ha úgy alakul, nekünk is jogunk van megkötni a magunk mocskos üzletét, ha érdekeink így kívánják. Hamiskártyások asztalánál nem lehet tisztességesen játszani.

Válaszok:
Csomorkany | 2012. szeptember 3. 10:54
Denia | 2012. szeptember 3. 10:58
Denia | 2012. szeptember 3. 11:04
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 3. 11:04
Robinzon Kurzor | 2012. szeptember 3. 12:15
TaTa86 | 2012. szeptember 3. 13:06
kalhana | 2012. szeptember 3. 17:52

sajnálom h ez a hiszti elnyomja a román állam gennyes cinikusságát a Mikó kollégium ügyében.

arról érdekes módon nem látok hírcunamit a mandin.

Válaszok:
marko11 | 2012. szeptember 3. 10:55

 

Csák Máté vagyok, a Felvidék ura. III. András halálával kihalt az Árpád-ház, és megnyílt az út, hogy enyém legyen a Szent Korona. De ehhez előbb le kell győznöm vagy hűbéresemmé kell tennem a többi oligarchát.

 

Válassz engem a Kard és Korona társasjátékban, hogy Pozsony, Nyitra és Gömör vármegyék mellé az egész Magyar Királyságot meghódítsuk!

(X)

Kicsit off:
Még mindig nem értem, hogy miért kell(ene) megtagadnunk azt, ahonnan jöttünk és vajon egyes ifjú kereszténydemokraták szerint miért zárja ki pogány eredetünk megismerése és elfogadása azt, hogy keresztény úton haladjunk?

Nem tudom, hogy ez őszinte aggódás-e - nehogy a buta nép letérjen a Szent István-ni útról és visszasámánoskodjon itten - vagy csak a szerző egyéni viszolygása mindenttől, ami az (esetleges) ázsiai eredetre utal?


Nincs jogunk. Csak megtettük. És basszus, ha te ezt bármivel igazolhatónak tartod, akkor beszélnünk kell a jobboldal erkölcsi tartásáról.

A kormány legalább azzal védekezik, hogy átverték. De te azzal véded, hogy ügyes hamiskártyás. Érted te, hogy mit írtál?

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 3. 11:09

"Akárhogyan is történt, ha úgy alakul, nekünk is jogunk van megkötni a magunk mocskos üzletét, ha érdekeink így kívánják. Hamiskártyások asztalánál nem lehet tisztességesen játszani."

Hát ez azért nem egészen így van. Ez egy nagyon rossz hozzáállás. Nem. Akármilyen mocskos a világ, nekünk nem szabad annak lenni. Nem szenvedünk már így is eléggé attól, ami nálunk van? Nagyon szenvedünk tőle. Ha nem lehet tisztességesen játszani a hamiskártyások asztalánál, akkor le kell söpörni az asztalt. És elkezdeni egy tisztességes játékot. Ez az egyetlen út. Különben ha kutyábbak akarunk lenni a kutyánál, megyünk a levesbe mi is.


Csakugyan ocsmány dolog valakit álmában megölni, de már túl sok szó esett erről. Ám arról a szörnyű helyzetről tudomást se akarnak venni, amit Trianon óta a magyaroknak el kell szenvedni.Hány magyart megöltek ártatlan nőket, gyermekeket, sokat bebörtönöztek, elűzték azokat, kik egy évezrede egy helyben ott éltek, szörnyű törvényeket hoznak iskoláinkat templomainkat, egyéb javainkat eltulajdonítanak, bűnösnek mondanak azok minket, kik nálunk sokkal gonoszabbak.
Ha magyar tesz valamit,rögtön nekimennek, csak azért hogy elhallgassák a sok gonoszságot, amit velünk tettek.TESSÉK MÁR VÉGRE TRIANON HATÁSÁT KIVIZSGÁLNI,ÉS A MAGYAROK SÉRELMEIT ORVOSOLNI!

Válaszok:
Denia | 2012. szeptember 3. 11:20

Nem látok még tisztán teljesen az ügyben, de nagyon remélem, hogy pont a jóhiszeműségünk miatt szedtek rá ilyen csúnyán az azeriak. De egyébként nincs is erre semmi más ok és magyarázat. Az örményeknek biztos, hogy nem akartunk ártani, és biztos, hogy nem adtuk volna ki a gyilkost, ha tudjuk előre, hogy elengedik. Ez valószínűleg egy ordenáré nagy hiba. Viseljék a következményeket a felelősök. De nehogymár ezzel most lerántsuk magunkat a wc-n, hogy mostmár had legyünk mi is ugyanolyan görények, mint sokan mások.

Válaszok:
zolinho723 | 2012. szeptember 3. 11:20
Counter | 2012. szeptember 3. 11:23
Robinzon Kurzor | 2012. szeptember 3. 12:19

Nem kell ilyen széplelkünek lenni. Igaz a mondás, hogy egy országnak nem barátai vannak, hanem érdekei. Az egész világ így működik, magukat nálunk különbenek tartó, minket kioktató országok is így tesznek, ha érdekük úgy kívánja.

Persze, egy primitív gyilkos volt az illető, de az átadás formailag, nemzetközi szerződéssel alátámasztva rendben volt. A hitszegést nem mi követtük el, a precedens nélküli szerződésszegést nem tudtuk volna előre bizonyítani.

És ahogyan a mi íratlan igazságainkat nem ismerik el a nemzetközi színtéren, ugyanúgy nem érdekel ennek az ügynek az igazsága sem. Ha pedig hiba történt, akkor az az volt, hogy a gyilkost és áldozatot ugyanúgy kezelték, nem számítottak arra, hogy egy nyelvtanfolyamon ilyen megtörténhet.

Mert mi bárkit befogadunk, Európa még Azerbajdzsánt is európainak tartja, még ha egy bugyuta dalfesztivál erejéig is. Ez például kinek az érdeke?

Válaszok:
Denia | 2012. szeptember 3. 11:16
Counter | 2012. szeptember 3. 11:24
Robinzon Kurzor | 2012. szeptember 3. 12:22
Csomorkany | 2012. szeptember 3. 21:54

Amúgy is, ez megint egy nagyon szemét cikk. Úgy állítják be, mintha nálunk teljesen elfogadott és bevett dolog lenne valakit álmában baltával agyonverni.

Válaszok:
Csomorkany | 2012. szeptember 3. 22:00

11:04-nél neked írtam, csak rosszul címeztem.


"Nem kell ilyen széplelkünek lenni. Igaz a mondás, hogy egy országnak nem barátai vannak, hanem érdekei. Az egész világ így működik, magukat nálunk különbenek tartó, minket kioktató országok is így tesznek, ha érdekük úgy kívánja."

Abban igazad van, hogy a világ ilyen. De igenis, nekünk önmagunkhoz és a múltunkhoz kell hűnek lenni. És igenis, "széplelkűnek" kell lenni. Körmönfontságban, sunyiságban és aljasságban nem tudjuk felvenni másokkal a versenyt. És nem ebben kell versenyezni. De az ilyen cikkeket, ezt az alattomosságot határozottan kell visszautasítani. Nem igaz, hogy nálunk elfogadott az ilyen cselekedet, amit ez a gyilkos elkövetett.


Tiszta üzleti érdek volt itt semmi más.Ebből nem lesz semmi úgyhogy jól megszopatták ezt a szerencsétlen brigádot.

Válaszok:
Denia | 2012. szeptember 3. 11:22

Teljesen igazad van. Ennek is eljön majd az ideje. De csak akkor, ha hűek maradunk önmagunkhoz, és nem hagyunk támadási felületet. Bár arra nincs is szükség ahhoz, hogy támadjanak. De legalább mi magunk tudjunk tükörbe nézni. Alapvető, mert különben minden el van cseszve.


Még nem hiszem el, hogy üzleti érdekből ilyen diplomáciai botrányba taszították volna szándékosan az országot.

Válaszok:
Counter | 2012. szeptember 3. 11:26

Ha nem tudtuk előre, hogy elengedik, akkor a bakui nagykövetséget úgy ahogy van, be lehet zárni, el lehet adni bontott tégla értéken, a személyzet meg maradhat halpucolónak a Kaspi-tenger partján.

Ugyanez vonatkozik a KIM és a KüM jogászaira. A kegyelem lehetősége ott van az általunk aláírt, magyar törvénnyel kihirdetett egyezményben.

Válaszok:
Denia | 2012. szeptember 3. 11:30

Semmilyen szerződést nem szegett meg az azeri fél.


Valószínűleg nem is üzleti érdekből, hanem üzleti érdeket _vélve_.

Aztán most lesünk, hogy az azeriek hiteleznek-e. De miért tennék?
És lesünk, hogy az azeriek adnak-e gázkoncessziót. De miért tennék?

Ugyanis azzal, hogy úgy alakult, ahogy, a világ szégyene volna a kasszához fáradnunk.

Válaszok:
Denia | 2012. szeptember 3. 11:33

Akkor meg idióták voltak és nem mérték fel, hogy milyen sérelmeket okoznak ezzel az örményeknek. Akkor takarodjon mindenki a picsába a hivatalából, akinek köze volt ehhez a döntéshez. És tessék hason csúszva esdekelni az örmények bocsánatáért.

Válaszok:
Counter | 2012. szeptember 3. 13:32

Ezt az én gyomrom nem veszi be. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy aprópénzel eladta volna az ország a becsületét. Akkor miért nem fogadtuk el az IMF készenléti hiteleit. Ezen megy fél éve az erőszak, hogy vegyük csak fel. (Mert ugye nekünk csak védőháló kell tőlük, pénz az nem)


"Akárhogyan is történt, ha úgy alakul, nekünk is jogunk van megkötni a magunk mocskos üzletét, ha érdekeink így kívánják. Hamiskártyások asztalánál nem lehet tisztességesen játszani."


A reálpolitika nem azt jelenti, hogy leszarjuk az erkölcsöt, mert "ilyen a világ", vagy mert "ilyenek a többiek is".

Csak annyit jelent, hogy olyan helyzetbe kerülünk, hogy ha az érdekeink szerinti cselekvés ellentétes az értékeinkkel, akkor egyrészt legyen egy világos vonal, amit nem lépünk át, másrészt az ilyen ügyeket úgy kell intézni, hogy az értékeink legkisebb rombolásával járjon.

Az adott helyzetben ez egyáltalán nem történt meg, leginkább a leszarás verzió látható.


"Na, és?"
"Majd megunják, és hazamennek:"

Ismerős?

Válaszok:
Kvasztics Fedor | 2012. szeptember 3. 12:25

Örményország és Azerbajdzsán a nagyhatalmak két sakkfigurája. Akarva-akaratlanul a magyar kormány az ő játszmájukba avatkozott be.

Válaszok:
Zatvorodverazsdnyikov | 2012. szeptember 3. 21:21

"De egyébként nincs is erre semmi más ok és magyarázat."

Szomszéd topikban kérésedre felvázoltam a lehetőségeket.

Azok voltak a jóhiszemű verziók.

A rosszhiszamű az, hogy Orbánnak nyitottak egy svájci bankszámlát pár millió dollárral.
(Neki is gondolnia kell a nyugdíjra, igazán megértheted.)

Válaszok:
Denia | 2012. szeptember 3. 12:51

"a precedens nélküli szerződésszegést nem tudtuk volna előre bizonyítani."


Nem volt szerződésszegés, Azerbajdzsán nem tett semmi olyat, amiről korábban megígérte volna, hogy nem teszi.

Precedens ellenben volt, én laikusként is kettőt ismerek:
- Lockerbie-merénylő kiadása Líbiának
- Líbiában elítélt bolgár orvosok és ápolók kiadása Bulgáriának


Velünk kapcsolatban, ha úgy adódott, soha, senki nem moralizált, a mi esetünkben senkit nem érdekeltek a sokat hangoztatott "értékek", nekünk olyankor mindig a realitásokat kellett elfogadni. Hagyjuk most a szép szavakat, ami mögött semmi nincs.

Hát tessék, most ez a realitás. Nem mertünk kicsinek lenni, és meghúzni magunkat. Mutass egy országot, pártot, bármit, aki követ vethetne ránk.

Válaszok:
Robinzon Kurzor | 2012. szeptember 3. 15:20

Én nem is értem. Azerbajdzsánban a "béke vallása" az uralkodó.


de miért haragszunk az örményekre?....

Válaszok:
Denia | 2012. szeptember 3. 12:50

Szerinted haragszung az örményekre?

Válaszok:
Felebarát | 2012. szeptember 3. 13:07

Ezt ugye azért te sem gondolod komolyan.

Válaszok:
Robinzon Kurzor | 2012. szeptember 3. 15:24

1) Mi nem vagyunk nagyhatalom.
2) Igen, megtehetjük, de figyelembe véve az első pontot, azt kérdezem: megérte-e?

Szvsz immorális dolog volt ÉS ostobaság.

Sikerült egy mozdulattal két országtól elvágnunk magunkat, és még csak azt sem mondhatjuk, hogy legalább erkölcsösen cselekedtünk.


ez neked mit mond:?

"„Az örményekről beszélni kell,
mert csalódtunk. Csalódtunk abban a külpolitikában, amelyikre büszkék voltunk. Büszkék voltunk, amikor kiállt a külhoni magyar állampolgárainkért, és akkor is, amikor hősiesen állta azokat az ütéseket, amelyeket az álszent pénzvilág zúdított a gazdasági önrendelkezéséért küzdő Magyarországra. Most viszont szeretnénk azt hinni, hogy csupán naívak voltunk, amikor számításon kívül hagytuk, hogy »ezek hazudnak«, hogy ezek egy gyilkost nemzeti hősként tisztelnek.
"

vagy kit kire haragszunk? a mi külpolitikánkra, az örméynekre, vagy az azeriekre

Válaszok:
Denia | 2012. szeptember 3. 13:43

Felteszem, azt hitték, hogy galaktikus hatályú 2/3 van és le lehet söpörni az örményeket.

Na most mi nagyon büszkék vagyunk arra, hogy 1100 éve egy helyen élünk, milyen szívósak vagyunk mennyi idegen elnyomás ellenére is, ésatöbbi.
Az örmények esetében ez a szám 2500 év. Legalább.

Nem veszi be, nem veszi be, a tied ezt nem veszi be, Orbáné meg az IMF-et. Ennyire nem.
A "nem kell az IMF pénze" szövegből a "nem kell" nem a "pénz"-re vonatkozik, hanem az "IMF"-re. A pénz, az kell, csak ne az IMF-től.


"Felteszem, azt hitték, hogy galaktikus hatályú 2/3 van és le lehet söpörni az örményeket."

Nagyon sátáni képed van az ország vezetéséről. Miért merül fel benned ilyen gonoszság a kormánnyal kapcsolatban? (A kérdés természetesen állnaív, csak azt a célt akarja szolgálni, hogy te gondolkozz el ezen)


ez az idézett rész arról szól, hogy csalódtunk a külpolitikában, és hogy az azeriek átvertek bennünket. elég egyértelmű. nem értem, hogy jön ki neked ebből az, hogy mi haragszunk az örményekre.


Gondolom az őszödi beszédről is ez volt a véleményed, meg a 2006 őszi rendőri túlkapásokról, a D-209-esről, a Kádár-rendszerről ...


Nem mondom, hogy ez a valószínűbb verzió, de alapos okkal feltételezem, hogy akár az is elképzelhető.


Nem lett volna kötelező kiadni.


Pontosan, nemzetközi jog alapján nálunk is megrohadhatott volna a börtönben (abban gondolom egyetértünk, hogy rászolgált), a kiadatási kérelem elutasítását még csak érdemileg indokolni sem kell.


Nem igen emlékszem olyan esetre az utóbbi 100 évből, amikor mivelünk valaki tisztességesen bánt. Ha mégis nagyon akarok valakit találni, az sajnos nem más, mint Hitler.


A magyar kormány csak úgy sakkozik?! Jé, ki gondolta volna! Akkor tényleg lehetnének jobb húzásai is: föl nem foghatom, miért nem mattolja gyorsan az IMF-et, az EU-t, az oroszokat meg az USÁ-t? Minden bajunk egy csapásra elmúlna...


Azért légyszíves, a keresztény értékekről ne sokat beszélj addig, amíg a föntiek miatt bűnbánatot nem tartasz. Isten átkát vonnád magadra. Komolyan mondom ám!


Szövegértés, basszus!

A szerző egyértelműen arról ír, hogy az azerieknél érték egy embert álmában baltával agyonverni. Ami tény, hiszen nem csak hogy kegyelmet kapott, hanem még ki is tüntették azt a gazembert.

Arról is ír, hogy nálunk azért nem érték az ilyesmi, mert egy akármennyire gyökerétvesztett, de mégiscsak keresztény európai kultúra hordozói vagyunk.

Végül arról ír, hogy végső soron azért dőltünk be az azerieknek, mert mostanában divat lett a turáni gyökereinket keresni, és elhittük, hogy ezek ugyanolyan rendes, kedves fickók, mint ha keresztény gyökerű európaiak lennének.



Bejelentkezés

Felhasználónév:

Jelszó:


Regisztráció | Elfelejtett jelszó